Rachel Gutish: Παγκόσμια πρωταθλήτρια μέσα στη σκόνη του Fafe

Η αμερικανίδα είναι η πρώτη παγκόσμια πρωταθλήτρια για το 2026 στο EnduroGP.

Η Rachel Gutish της RIEJU Factory Team σφράγισε στο Fafe της Πορτογαλίας τον τίτλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Γυναικών Enduro της FIM, ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο ένα πολύ σκληρό Σαββατοκύριακο.

Δίνοντας δυνατές μάχες με την Καναδή Shelby Turner (Triumph) που πήρε τελικά τη νίκη στην Πορτογαλία (και τις δύο ημέρες), η Gutish κατάφερε (με τερματισμούς στη δεύτερη θέση) να εξασφαλίσει τον τίτλο.

Η μάχη των ειδικών

Η Rachel Gutish ξεκίνησε δυνατά, κερδίζοντας τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές και δείχνοντας ότι είχε την ταχύτητα για να διεκδικήσει ακόμη μία νίκη. Στην πρώτη Cross Test, όμως, η Turner απάντησε εντυπωσιακά, ανοίγοντας διαφορά 22 δευτερολέπτων από την Gutish και περνώντας μπροστά στον αγώνα με προβάδισμα 12 δευτερολέπτων πριν από τον δεύτερο και τελευταίο γύρο.

Η Gutish δεν πανικοβλήθηκε. Κέρδισε την Extreme Test και την Enduro Test, μάζεψε τη διαφορά στα 2,53 δευτερόλεπτα και μπήκε στην τελευταία Cross Test με όλα ακόμη ανοιχτά. Η Turner άντεξε στην πίεση και πήρε τη νίκη της ημέρας, όμως η δεύτερη θέση ήταν αρκετή για την Gutish ώστε να εξασφαλίσει μαθηματικά τον τίτλο, πριν τον τελευταίο (για την κατηγορία Women) γύρο της χρονιάς.

Με αυτό το αποτέλεσμα, η Rachel Gutish γίνεται πλέον δύο φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια στην κατηγορία Women’s Enduro.

Ποια είναι η Rachel Gutish

Η Rachel Gutish είναι Αμερικανίδα αναβάτρια enduro/off-road από το Terre Haute της Indiana, γεννημένη στις 10 Μαρτίου 1996. Ξεκίνησε να αγωνίζεται στο GNCC από τα 15 της χρόνια και στη συνέχεια έγινε μία από τις πιο all-around αναβάτριες του χώρου, με συμμετοχές σε GNCC, EnduroCross, Extreme Enduro, X Games, ISDE και EnduroGP.

Σε επίπεδο διακρίσεων, έχει στο παλμαρέ της μετάλλιο στα X Games στο EnduroCross, εθνικούς τίτλους στις ΗΠΑ στο Extreme Enduro, πολλές παρουσίες και επιτυχίες με την ομάδα των ΗΠΑ στο 6DAYS, ενώ το 2025 κέρδισε τον πρώτο EnduroGP τίτλο που πήγε στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού (ανεξαρτήτως φύλου) και φυρικά έγινε η πρώτη Αμερικανίδα που κατέκτησε τίτλο στο EnduroGP . Το 2026, στο Fafe της Πορτογαλίας, εξασφάλισε τον δεύτερο παγκόσμιο τίτλο της στην κατηγορία Women’s Enduro, αγωνιζόμενη με τη RIEJU Factory Team.


Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

Αγώνας Scramble στα Μέγαρα – Κυριακή 1 Μαρτίου

Η Λέσχη Μοτοσυκλέτας Μεγάρων (ΛΕ.Μ.Μ. – Entouring Moto Club), μετά από χρόνια αποχής από τη διοργάνωση αγώνων, επιστρέφει δυναμικά αναλαμβάνοντας τη διοργάνωση του 2ου Αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Scramble.