2025 KTM 790 Adventure vs 890 Adventure R

Παρά τις ομοιότητες τους, τα δύο μοντέλα απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό με το 790 να αποτελεί την πιο προσιτή και “entry-level” πρόταση της ΚΤΜ για την κατηγορία των μεσαίων Adventure και το 890 R την πιο εξεζητημένη και με κορυφαίο εξοπλισμό.

Ακόμα και εν μέσω “οικονομικής κρίσης” η ΚΤΜ δεν σταματάει να παρουσιάζει ανανεωμένα μοντέλα για το 2025. Έτσι, με διαφορά λίγων ημερών, αποκάλυψε τα νέα 790 Adventure και 890 Adventure R για το 2025, με σημαντικές αναβαθμίσεις.

H 790 Adventure αποτελεί την οικονομική και πιο προσιτή επιλογή της KTM στην κατηγορία ενώ η 890 Adventure R δείχνει ξεκάθαρα τον πιο περιπετειώδη χαρακτήρα της.

2025 890 Adventure R
2025 790 Adventure

Οι διαφορές

Πέρα από τον κυβισμό, όπως άλλωστε μαρτυρούν και τα ονόματά τους, τα δύο adventure έχουν διαφορές στο περιφερειακό εξοπλισμό (αναρτήσεις) και το “στήσιμο” που κάνουν τo 890 σαφώς ανώτερο για off-road χρήση. Οι καλύτερες και με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεις, το μικρότερο βάρος, και τα διαφορετικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά (μεγαλύτερο μεταξόνιο, διαφορετική γωνία κάστερ) δίνουν το πλεονέκτημα στην εκτός δρόμου κίνηση. Παράλληλα το 890 διαθέτει πιο “επιθετική” εμφάνιση με χαμηλότερη ζελατίνα και ψηλό μπροστινό φτερό ενώ για το 2025 διαθέτει νέα TFT οθόνη 5” με δυνατότητα συνδεσιμότητας.

Αντίθετα το 790, με σύμμαχο την οικονομικότερη τιμή (κατασκευάζεται στην Κίνα), το χαμηλότερο ύψος σέλας και την καλύτερη προστασία από τον αέρα αποτελεί πιο ελκυστική λύση για λιγότερο έμπειρους αναβάτες ή για όσους δεν θέλουν να θυσιάσουν την άνεση στις καθημερινές μετακινήσεις του και τα σαββατοκύριακα προτιμούν πιο βατές εκτός δρόμου διαδρομές.

2025 KTM 790 Adventure vs 890 Adventure R

790 Adventure890 Adventure R
Xώρα κατασκευήςΚίναΑυστρία
Κινητήρας4Τ, δικύλινδρος παράλληλος
Κυβισμός (cm³)799889
Συμπίεση (:1)12.513.5
Ιπποδύναμη (hp)95103
Ροπή (Nm)87100
Κατανάλωση (l/100 km)4.34.4
Σύστημα ΕισαγωγήςDKK Dellorto (Ø 46mm)
ΨύξηΥγρόψυκτο & ψυγείο λαδιού
Διάμετρος x διαδρομή (mm)88 x 65.790.7 x 68.8
ΣυμπλέκτηςΜονόδρομος, με ντίζα
Σύστημα Διαχείρισης ΚινητήραBosch EMS -ride-by-wire
Λίπανση2 αντλίες λαδιού
Βάρος (kg – χωρίς καύσιμο)203200
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (l)20
Μεταξόνιο (mm)15091528
Γωνία κάστερ (°)64.163.7
Απόσταση από το έδαφος (mm)233263
Εμπρός ΑνάρτησηWP APEX, Ø 43mmWP XPLOR, Ø 48mm
Πίσω ΑνάρτησηWP APEX – MonoshockWP XPLOR-Monoshock
Διαδρομή Ανάρτησης Μπροστά / πίσω (mm)200 / 200240 / 240
Ύψος Σέλας (mm)840/860880
Πλαίσιο / υποπλαίσιοΑτσάλινο / ατσάλινο
Εμπρός Φρένο2x δίσκοι 320mm με δαγκάνες 4 εμβόλων, ακτινικά τοποθετημένες
Πίσω ΦρένοΔίσκος 260mm με δαγκάνα 2 εμβόλων
Τροχοί (μπροστά / πίσω)Με ακτίνες, tubeless 2.50 x 21″ / 4.50 x 18″

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

POLISPORT OFF ROAD – Προστασία δίσκου μπροστινού φρένου και πιρουνιού για BETA RR 2T/4T (2019-24)

Το προστατευτικό δίσκου μπροστινού φρένου και πιρουνιού (Disc & Bottom Fork Protector) για μοτοσυκλέτες BETA RR 2T/4T (2019-24) μπορεί να τοποθετηθεί σε μόλις 4 λεπτά, χωρίς να χρειάζεται να αφαιρεθεί ο τροχός, σε αντίθεση με τα αντίστοιχα συμβατικά προστατευτικά. Προσφέρει εκτεταμένη προστασία στον δίσκο του μπροστινού φρένου και στο κάτω μέρους του πιρουνιού χρησιμοποιώντας δύο […]