Την πρώτη της enduro έκδοση, με φώτα και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό για κυκλοφορία στον δρόμο, παρουσίασε επίσημα η Stark Future. Με απόδοση έως 80hp και νέα, πιο ισχυρή μπαταρία 7,2 kWh διαθέτει μεγαλύτερη αυτονομία (+20% σύμφωνα με την Stark) και δυνατότητα πλήρους φόρτισης σε μόλις 2 ώρες.
Διαφορές στην έκδοση Enduro σε σχέση με την Motocross
Enduro (EX) | Motocross | |
Μπαταρία (kWh) | 7,2 | 6,5 |
Ροπή (Nm) | 1036 | 938 |
Διαδρομή αναρτήσεων μπροστά/πίσω(mm) | 300/303 | 310/310 |
Τροχοί | 90/90-21 – 140/80-18 | 80/100-21 – 110/90-19 |
Γωνία κάστερ (°) | 26,1 | 26,5 |
Βάρος (kg) | 120 | 118 |
Το νέο μοντέλο της Stark Future βασίζεται στο motocross μοντέλο με το οποίο μοιράζεται πολλά χαρακτηριστικά όπως:
- Κινητήρας με τάση 360V και απόδοση 60/80hp (ανάλογα την έκδοση)
- Αναρτήσεις KYB
- Ατσάλινο πλαίσιο (με αλλαγές στον τομέα της ακαμψίας ώστε να έχει καλύτερη αίσθηση)
Δύο διαθέσιμες εκδόσεις:
- Standard (60hp): €12.900
- Alpha (80hp): €13.900
“Είναι μια στιγμή που επαναπροσδιορίζουμε την σκηνή του Enduro μια για πάντα.”
Benjamin Cobb (marketing manager Stark Future)
Αυτονομία Stark Varg EX
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει ο πίνακας με την αυτονομία αναλόγως των συνθηκών και το επίπεδο του αναβάτη, που ανακοινώνει η Stark Future. Αυτός μας δείχνει πως με “τέρμα γκάζι” η αυτονομία μειώνεται σημαντικά αλλά με πιο ήπια οδήγηση η αυτονομία μπορεί να φτάσει ακόμα και στις έξι(!) ώρες. Είμαστε περίεργοι να το δούμε στην πράξη,
Enduro | |
Pro | 1 ώρα 34λεπτά |
Ερασιτέχνης | 2 ώρες 47 λεπτά |
Αρχάριος | 3 ώρες 40 λεπτά |
Hard Enduro | |
Pro | 3 ώρες 30 λεπτά |
Ερασιτέχνης | 6 ώρες 1λεπτό |
Περισσότερες πληροφορίες
- 5 modes για την απόδοση του κινητήρα.
- Για οδήγηση με Α1 δίπλωμα1.
- Ανθεκτικά φλας από ελαστική σιλικόνη (κατοχυρωμένη πατέντα).
- Αναρτήσεις ρυθμισμένες για Enduro.
- Νέα CNC αλουμινενια κέντρα.
- Δυνατότητα πλοήγησης μέσω του οργάνου-smartphone.
- Δυνατότητα παραγγελίας με προεγκατεστημένα special parts.
- Διαθεσιμότητα στο πρώτο τρίμηνο του 2025.
- Στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης επιτρέπεται η οδήγηση ηλεκτρικών μοτοσυκλετών με δίπλωμα Α1, ανεξαρτήτως ιπποδύναμης. Σε κάποιες επιτρέπεται η οδήγηση ηλεκτρικών μοτοσυκλετών ακόμα και μόνο με δίπλωμα αυτοκινήτου. ↩︎