Η Stark Future μπαίνει και στην adventure κατηγορία, με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα

Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία σχεδιασμού ενός νέου μοντέλου που στοχεύει τα “συμβατικά” μοντέλα adventure των 800cc.

Σίγουρα για τους περισσότερους παραδοσιακούς μοτοσυκλετιστές η “διαρροή” της είδησης πως η Stark Future πραγματοποιεί άνοιγμα προς τις μοτοσυκλέτες δρόμου και adventure θα προκαλέσει γέλια. Όσοι όμως έχουμε ζήσει την εμπειρία οδήγησης του motocross Stark Varg και του enduro EX πραγματικά ανυπομονούμε να δούμε περισσότερες πληροφορίες για το Älg, όπως θα είναι το όνομα της νέας μοτοσυκλέτας.

Τι ξέρουμε για το Älg adventure bike της Stark Future

Καταρχάς πως προς το παρόν είναι ένα concept χωρίς δημοσιευμένο σαφές χρονοδιάγραμμα. Αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι πως η Stark Future και συγκεκριμένα ο CEO της, ο Anton Wass, κάνει λόγο για:

  • 50% περισσότερη ισχύ από τα αντίστοιχα μοντέλα με θερμικούς κινητήρες (βενζίνης).
  • Μικρότερο βάρος.
  • Μεγάλη αυτονομία (“όση χρειάζεστε πριν χρειαστεί να σταματήσετε”).
  • Ταχύτατο χρόνο φόρτισης (“μέχρι να πιείτε ένα φλιτζάνι καφέ”).

Αν αυτά τα έλεγε κάποιος εκπρόσωπος από άλλη εταιρεία ίσως ακουγόντουσαν υπερβολικά αλλά μέχρι στιγμής ότι έχουμε ακούσει από την Stark Varg γίνεται πραγματικότητα.

Στόχος της Stark Future

“Μπορούμε να πουλήσουμε την εταιρεία στο τέλος του έτους και να ζήσουμε όλοι σε ένα εξωτικό νησί για πάντα, αλλά αυτό είναι πολύ… βαρετό” λέει ο Wass στο video που δημοσιεύτηκε στο επίσημο κανάλι της Stark Future. Έτσι, ο διευθύνων σύμβουλος τονίζει την φοβερή δυναμική που έχει αυτή τη στιγμή η εταιρεία αλλά και το όραμα του για ακόμη πιο δυνατή συνέχεια.

Είμαστε τώρα 400 άτομα σε αυτήν την απίστευτη εταιρεία και νομίζω ότι είναι σημαντικό για όλους να καταλάβουν πού πάμε. Η φιλοδοξία που έχουμε είναι πολύ μεγαλύτερη από το motocross.
Δεν λέω ότι αυτό που έχουμε πετύχει μέχρι στιγμής δεν είναι καταπληκτικό, γιατί είναι. Θέλω
να είμαστε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ισπανική εταιρεία στην ιστορία και στην πραγματικότητα αναπτυσσόμαστε ταχύτερα από την Tesla και πολλές άλλες εταιρείες τεχνολογίας.

Το πού θα πάμε θα είναι μια τεράστια πρόκληση για εμάς. Η φιλοδοξία μας είναι να γίνουμε ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές μοτοσυκλετών στον κόσμο. Θέλουμε να παράγουμε και να πουλάμε εκατομμύρια μοτοσικλέτες ετησίως.”

Δοκιμάζοντας το supermoto

Εντύπωση στο video προκαλεί η προθυμία του ίδιου του Antony Wass (CEO) να δοκιμάσει το υπό εξέλιξη SM μοντέλο της Stark Future που αναμένεται να παρουσιαστεί φέτος. Μάλιστα, όχι μόνο κάνει μια χαλαρή βόλτα στο parking της εταιρείας αλλά ξύνει και πινακίδα σε μία ακραία σούζα που φαίνεται πως… “την έχει”! Μην ξεχνάμε πως πρόκειται για πολύ ικανό αναβάτη που στο video της Stark σχετικά με την αυτονομία της μοτοσυκλέτας είχε οδηγήσει μαζί με τον Eddie Karlsson σε “κανονική” διαδρομή enduro για περισσότερο από τέσσερις ώρες!

Ο Antony Wass (CEO της Stark Future) δοκιμάζει το υπό εξέλιξη SM μοντέλο .

Ακόμα περισσότερα project

Εκτός από την adventure Älg, η Stark Future βρίσκεται στη φάση σχεδιασμού πολλών ακόμα μοτοσυκλετών όπως:

  • Το Lo (ή Lynx στα σουηδικά, από το όνομα του είδους λύγκα από τα αιλουροειδή) με πιο σπορ (για χρήση δρόμου) προσέγγιση.
  • Την πλατφόρμα Gimly για δίτροχα καθημερινής χρήσης, με κύριο στόχο την αγορά της Ασίας και απώτερο σκοπό να γίνει η πλατφόρμα μοτοσικλετών με τις καλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, δηλαδή πωλήσεις εκατομμύρια μονάδων ετησίως.
  • Το “free ride”, μια εξαιρετικά ελαφριά, οικονομική, καλής ποιότητας μοτοσικλέτα παντώς εδάφους, “μίλια μπροστά από οτιδήποτε παρόμοιο κυκλοφορεί σήμερα στην αγορά”.
  • Ένα ATV που θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Älg και θα είναι το καλύτερο της αγοράς, με περισσότερη δύναμη, παρόμοιο βάρος, παρόμοια αυτονομία και εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση με τον ανταγωνισμό, αλλά και με τη δυνατότητα να τροφοδοτεί με ηλεκτρική ενέργεια εργαλεία όπως ένα αλυσοπρίονο.

Το μυστηριώδες project με ειδικούς από τη Formula 1

Στο τελευταίο απόσπασμα του video ο Paul Soucy (συνιδρυτής της Stark Future) κάνει λόγο για ένα εξαιρετικά απαιτητικό project και αναφέρει πως για την εξέλιξη αυτών των μοτοσυκλετών έχουν προσλάβει ειδικούς της Formula 1 και υπερ-εξειδικευμένους τεχνικούς, με το δυναμικό του R&D τμήματος να έχει φτάσει πλέον τα 100 άτομα προσωπικό!

Δες το video με τις συσκέψεις στην Stark Future και την εσωτερική “διαρροή” των πληροφοριών για τα μοντέλα δρόμου (adventure & street)

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

Ψηφιακό vs αναλογικό roadbook στο Rally Dakar

Νέα εποχή για το Rally Dakar καθώς ο αγώνας του 2025 διεξάγεται με τους αναβάτες να χρησιμοποιούν υποχρεωτικά το νέο ψηφιακό roadbook. Δες εδώ τις πληροφορίες, τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα του νέου “gadget”.